czwartek, 6 września 2012

Świeży odcień błękitu od Calvina Kleina

Słowo eternity w języku angielskim oznacza wieczność. Uważam, że nie można było wybrać lepszej nazwy dla linii perfum, które odnosząc wielki sukces w 1988, do dnia dzisiejszego kształtują nasze gusta.
Jest wiele zapachów, zarówno damskich jak i męskich, które podpisane są słowem Eternity, ale dziś piszę o najnowszym tworze - Eternity Aqua i to dla kobiet :).
W 2010 roku pojawił się ten zapach w wersji dla mężczyzn. Mój ukochany uwielbia ten zapach, a ja jestem nim szaleńczo oczarowana za każdym razem. Kiedyś zastanawiałam się, jaka byłaby damska odsłona i doczekałam się :).
Eternity Aqua for Women, to nowoczesny, elegancki, pełen uroku i z odrobiną tajemniczości zapach. To wodna świeżość z akordami drzewnymi i kwiatowymi, zamknięta w zgrabnym, szklanym flakoniku.

W głowie spakowane jest jabłko Pink Lady, ogórek, morela i piwonia. Serce wypełnione jest jaśminem, magnolią oraz gardenią tahitańską. Bazę stanową ciepłe nuty drzewne, cedr i piżmo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz