środa, 19 września 2012

Na wyjątkowe spotkania

Zabierając się za pisanie tego posta długo zastanawiałam się od czego zacząć. Przy tworzeniu wcześniejszych notek pomysły same wpadały do głowy i bez chwili zawahania przelewałam je na klawiaturę moje laptopa.

Ale teraz jest jakoś inaczej. Może dlatego, że właśnie ta linia perfum jest dla mnie kultowa, ponadczasowa, piękna, ona ukształtowała mój zapachowy gust.

Mając 17 lat moja ciocia zabrała mnie do małej perfumerii na zielonogórskim deptaku. Powiedziała: Wybierz coś, co będzie dla Ciebie jak spełnienie marzeń.



Na skromnej półce w pokoju postawiłam moje spełnienie marzeń - Miss Dior Cherie.

W 1947 roku firma Christian Dior Parfums wprowadziła na rynek swój pierwszy produkt, Miss Dior. Zapach zniewalający już od pierwszej chwili. Niesamowicie elegancki, tajemniczy, kobiecy.

W 2005 roku Miss Dior zmieniono na Miss Dior Cherie. Powstawały mikstury mniej bądź bardziej intensywne. Tworzono nowe składy nut zapachowych. I po tych wszystkich zawirowaniach, w 2012 roku dom perfumeryjny Diora powrócił do dawnej nazwy, a na świecie króluje nowy zapach, Miss Dior Le Parfum.


Miss Dior Le Parfum to gęsty i bogaty ekstrakt perfum o wyszukanym charakterze. Zapach orientalno-szyprowy, wyjątkowo kobiecy, uwodzicielski, elegancki i zmysłowy, dedykowany na wyjątkowe spotkania.
Nutą głowy jest aromat mandarynki, z serca wylewa się róża turecka i róża bułgarska, a całość skąpana jest w bazie, którą tworzy paczula, ambra i wanilia.


I już wiem, że odłożę następne zaskórniaki na moje spełnienie marzeń :).

1 komentarz: